Uitleg ons systeem
Sommige gebruikers blijken problemen te hebben met ons systeem. We hebben daarom getracht hier in een korte uitleg de werkwijze duidelijk te maken.
Nieuwe gebruikers maken bij het bestellen van het eerste pakket zelf een account aan. U kiest uw eigen accountnaam en uw eigen wachtwoord. Na het afrekenen van de bestelling of het gratis support/forumaccount ontvangt U automatisch een email met uw gegevens.
Met de door de gebruiker gekozen accountnaam en wachtwoord kan hij of zij vervolgens inloggen op;
- de website
- de support/kennisbank site
- de usenetservers
Er is wel een klein verschil tussen het inloggen op de website en op de usenetserver.
Op de website gebruikt U uitsluitend de gebruikersnaam zonder voorvoegsel maar in uw usenetclient zoals Newsbin Pro, Newsleecher of Grabit etc. moet er nog steeds het voorvoegsel ng_ voor uw gebruikersnaam. Het wachtwoord is wel hetzelfde voor zowel de website als voor de usenetserver.
Voorbeelden
Usenetclient
gebruikersnaam: ng_leechertje
wachtwoord: 123456
Website
gebruikersnaam: leechertje
wachtwoord: 123456
Indien U op de website inlogt komt U op de gebruikerspagina waar U uw profiel kunt wijzigen en zelf uw wachtwoord kunt veranderen, waar U ziet wat uw huidige abonnement is en onder het kopje ‘betalingshistorie’ ziet U de looptijd en het betaalde bedrag van alle betaalde abonnementen.
U kunt via deze pagina ook uw account al voor het aflopen van de looptijd verlengen. de looptijd gaat dan direct in als uw huidige account eindigt. U kunt dat in het rijtje van betaalde abonnementen het lopende abonnement vetgedrukt zien staan en de volgende periode eronder.
De enige beperking is dat U tijdens een lopend abonnement uitsluitend eenzelfde abonnementsoort kunt verlengen. dus als U een actief 30Mbit account kunt U alleen verlengen met een 30Mbit account. Wilt U toch overstappen naar een ander abonnement dan zult U moeten wachten tot uw actieve abonnement beëindigd is.
Voor hulp bij het instellen van de meest gebruikte downloadclients klik je HIER
Het Newsgrabber Support Team
Comments on this entry are closed.